Thursday 3 December 2015

Salam Berkenalan

Di sini aku ingin mengambil kesempatan untuk mengenalkan diri aku. Pada kawan kawan aku, mungkin tak perlu kot. Mesti korang semua dah kenal aku. Tapi pada yang tak kenal aku tu, aku rasa tak perlu lah korang nk kenal ngan aku pon. Hahahaha.

Aku ni sebenarnya orangnya pendiam, pemalu, tak banyak berbual. Tapi bila aku dah mula rasa selesa, aku boleh jadi orang yang paling gila korang pernah kenal. Lagi satu, aku ni orangnya jiwang. Jiwang teramat sangat. Kalau korang scroll playlist aku, memang hampir 90% semuanya lagu melayu. Case melayu jiwang rock lama lama punya. Hahahaha.

Buat masa ini, ni jer yang aku nak kongsi tentang diri aku. Kalau nak kenal lebih lagi, teruskanlah membaca blog aku, mungkin korang dapat mengenali aku dari situ. Secara ringkasnya, sebenarnya ini pertama kali aku buat blog. Aku tk tahu sangat nak isi dengan apa. Jadi kalau ada cadangan untuk aku perbaiki blog aku, aku sudi menerima pendapat.


No comments:

Post a Comment