Friday 12 February 2016

Lepas hari ini, mungkin aku akan kurang menulis, kerana aku tidak lagi akan berada di hadapan computer ribaku bergitu kerap. Tetapi tentu aku tidak akan melupakan blog yang telah aku hidupkan lebih kurang tiga bulan yang lalu. Sepanjang masa itu, banyak hal yang aku luahkan ke dalam blog ini. Tersimpan semua kedukaan masa lalu bagi aku di dalam blog ini. Meskipun tidak ramai yang membacanya. Sekali sekala, aku akan membaca semula tulisanku dan sedar bertapa banyaknya masa telah merubah keadaan dan diri aku. Semuanya sedikit sebanyak berubah walau masanya sangat singkat. Blog ini ibarat diariku. Diari yang akan aku bacakan semula suatu hari nanti. Aku harap aku akan terus menulis di blog ini. Tetapi buat masa ini, biarlah waktu yang akan menentukan  semuanya. 

No comments:

Post a Comment